Alla inlägg den 1 september 2008

Av Kattis - 1 september 2008 19:10

Ja det låter ju fint......men jag test sprang bara lite....några 50 meter kanske. Bara för att se om jag har någon ork. Och det hade jag, bara måste börja springa igen, det är ju så härligt. Nu var det länge sen. Men min skalle började bulta nå in i bomben så jag bara kunde inte fortsätta. Men jag blir väl frisk om ett tag, då är det bara att sätta igång igen. Nemo älskar att springa. När jag gått en bra bit i spåret hittade jag en liten stig jag inte sett förut. Så jag och hundarna tog en liten avstickare. Det visade sig vara en jätte fin stig som slingrade sig fram genom skogen. Blev lite onödigt ängslig att vi skulle gå vilse efter ett tag. Men Wilma tyckte det var så kul att hon fick "tokrabies" och satte av ut i skogen det fortaste hon kunde. Hon sprang så mossan yrde runt överallt och sen attackerade hon Nemo som sen också fick spunk. Jag garvade bara hejdlöst. Wilma ser ut som en boll mest.... det visade sig att stigen ledde ut till en annan stig så jag kände snart igen mig igen. Sen stannade vi till vid en lekpark och tränade fjärren, det gick riktigt bra. Nä nu ska vi åka en stund.....Hare!

Av Kattis - 1 september 2008 17:31

Ja alltid är det nå't! Tobbe har smittat mig med förkylnings baciller. Har ont i skallen, halsen kliar och snoret rinner och jag nyser mest hela tiden. På jobbet är det vintertid som gäller. Så nu jobbar man till halvfem varje dag. Men det är helt ok. Tobbe och jag ska snoka runt lite här i trakterna senare idag. Men vi ska bara titta lite inget annat. Snoka för nöjes skull. Jag tänker inte avslöja vad....det är bara vissa som vet vad vi har i kikarn... Berättar en annan dag när vi vet hur det blir liksom. Ja den där krisen, 30års krisen, den håller i sig men dock i en mildare form just nu. Men va fanken, det är som syrran sa så klokt, att en kris är faktiskt nyttigt. Och det har hon helt rätt i. Men det är väldigt jobbigt bara. Men vem har sagt att det ska va lätt da? Man vill bara att det ska vara det ju. Nää nu ska jag ta hand om mina små hjärtan, Wilma och Nemo. Det får bli promenad med lite träning på vägen idag. Jag måste ligga i med fjärren. Men den är sååå tråååååkig! Men det börjar ge lite resultat. Ska bara traggla på, för det ska gå. Kan andra så kan jag! Först ska jag ta en Ipren. Tjing!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards