Alla inlägg den 14 september 2008

Av Kattis - 14 september 2008 21:43

Tränade med Jenny och Camilla i morse. Hade inte tid men det fick jag ta mig tid till det helt enkelt. Vi tränade uppletande. Jenny var krasslig och inte på sitt bästaste humör. Hon skulle ha hållt sig i soffan och kurerat sig. Sen åkte jag hem. Gjorde mig iordning och fixade frillan =) Sen bar det av till Fullerö. Köpte present till syrran. Efter det åkte vi till kalaset. Syrran bjöd på mat och en massa fika. Mina andra syskon var där hela högen =) Alltid trevligt. Pontus har blivit en stor liten pojke. Super gullig! Nu på kvällen tog jag med mig Nemo till Ida. Vi var å tittade på hennes lägenhet. Den var bara hur flådig som helst......i en sån fin lägenhet vill jag boooooo!!!! Men nu bor vi i ett bönehus, inget fel med det....för att inte tala om närheten till garaget =) Nåväl. Hemma hos Ida satt jag mest och snattrade medans hon packade upp kartonger. Vi ska försöka promenixa lite tillsammans på kvällarna. När vi har tid och ork. Det är så bra med sällskap när det är mörkt och kallt ute. förhoppningsvis blir det en sväng till krogen med framöver, det behöver jag torrboll som jag är!! Nu ska jag umgås med Tobbe en stund. Natti natti!

Av Kattis - 14 september 2008 09:48

Ja idag blir det lite stressigt..... Är som vanligt dålig på att planera. Ska hinna åka å träna med Jenny en stund. Sen åka till syrran som fyller år....innan dess måste jag ju hem och byta om bla bla bla..... det blir nog bra.....tillslut. Har nyss kommit hem från morgon rundan, den råkade bli lång.  En timma och 45 minuter. Bra jobbat Kattis! Nu är det dax för frukost och sen måste jag åka. Tror det börjar funka med fjärren. Tränade en del på promenaden. Fick till flera skita bra fjärrisar! Har börjat lägga in leta flera skiften än två. Ibland tre osv. Annars blir det ju för uppenbart vad som ska hända då blir det trist för honom att göra lika hela tiden. Det gick jätte bra. Han kunde tillåmed stå-sitt utan att röra sina baktassar. Ja alla som vet, vet hur svårt detta moment är om man inte har en hund som rör sig på detta sätt från början........Nemo gör det inte. Sen är han ju så livlig att det blir ännu svårare för honom. Men vi ska nog grejja det! Ha en fortsatt bra söndag! Det ska jag ha..........

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards