Alla inlägg den 27 september 2008

Av Kattis - 27 september 2008 20:02

Mobilen fattar jag inget av. När jag får råd ska jag köpa en ny! Jag har absolut inget tålamod att sitta och trycka på en massa små knappar så att saker och ting ska fungera. Det borde ju gå av sig självt! Blääää....


Ida och jag har nyss varit ut på en kvälls runda. Nemo försökte leka med Molly men se det tyckte inte kelpisen. Så han gjorde sitt bästa för att skoja på egen hand. Wilma tog en kotte och bar på hela vägen.Nu ska jag bada Wilmisen eftersom hon är full med skit efter en hel del rullande i just...skit. Ha en bra kväll!

Av Kattis - 27 september 2008 17:39

Nu har jag köpt en ny mobil. Men inte vart det någon super mobil inte... En Nokia någonting... Bara så att jag kan ringa och sånt ju. Den mobilen jag tyckte var fin var slut och resten var helt äckligt svindyra. Flera tusen för en telefon?  Så nu ska jag läsa instruktionsboken tror jag. Näää först ska jag bara göra allt annat jag måsta göra. Stånk.... Längtar lite tills i morrn när det är dags för sök kursen. Då hoppas jag verkligen att Wilma visar sitt rätta jag! Ha en fortsatt bra kväll!

Av Kattis - 27 september 2008 14:03

Åkte ut till klubben idag och tittade på appellspår tävlingen. Det gick bra för de allra flesta. Och nu är jag så jädrans glad! Anna och hennes schäfer Busy blev uppflyttade. En tredjeplacering och pallplats! Tydligen var det lite trassel på spåret som annars går hur bra som helst. Men hon låg platt pannkaka på platsliggningen och resten av lydnaden gick jätte bra så de fixade det ändå! Är så lycklig för hennes skull. Busy är en ganska svår hund och Anna har jobbat som sjutton med henne. Nu har det liksom klaffat! Underbart!!! Nu är det bara att ta nya tag till nästa klass... Det blev många kramar och en liten tår tillåmed.....


Sen var meningen att jag skulle träffat Jenny idag. Men det gick sig inte riktigt. Jag måste till Tierp idag och sen är det allra värsta att min mobil telefon har pajjat! Det gå inte att ringa ut och det går inte att ringa till den heller. Grrrrrr......... Inser att jag inte klarar mig utan mobilen.......det går ju inte alls...... Skit telefon..........


Men återigen ett STOOORT GRATTIS TILL ANNA & BUSY som nu är uppflyttade till lägrespår!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards