Alla inlägg den 7 september 2008

Av Kattis - 7 september 2008 15:39

Åkte till Gränby och satte sprätt på mitt presentkort på Guldfynd. Så jag införskaffade mig en klocka. Mycket fin är den. Ovant att ha klocka när man inte är van, känns lite konstigt. Sen träffade jag Jenny där också. Vi åkte till ArkenZoo. Köpte en träningsboll och grisöron med. Därefter åkte vi till UTK hallen och tränade med hundarna. Det är stora fina gräsplaner där och dessutom mycket störningar. människor, hundar cyklar och alltmöjligt. Nemo fick göra några rutor lite fjärr och sen provade vi framförgåendet. Gick bra idag. Wilma fick träna rutan, det tycker hon är bamse kul. Sen fick Jenny var mottagare på budföring. Jenny har tränat flitigt med Diezel, han är riktigt duktig. Hon övade på att inte vara så "manlig". troja fick träna rutan och lite apportering. Hon är skit duktig. Det var bra för henne att få lite konkurrans i form av en Diezel =) Sen fick Diezel öva på att vara uppbunden. Det tyckte han var fruktansvärt tråkigt och orättvist. Han grävde en grop och skällde och for runt. Men senare stod han fint och tittade på de andra hundarna. Wilma Troja och Nemo fick ligga platsliggning medans Jenny och Diezel gick mellan och runt och tränade på det. Ja det gäller att utnyttja allt man kan! Nu ska jag ta det lungt ett tag. Är trött. Kanske glo på tv:n eller städa lite? Hejsvejs!!

Av Kattis - 7 september 2008 10:24

Var uppe strax efter klockan sju. Låg ett tag i sängen och tittade på mitt guld innan jag gick upp..... Sen traskade jag och hundarna ut på en långrunda. Jo just det. Vi var ut och käkade igår. På typ världens trevligaste ställe. Kök Kött & Bar. Jag åt hjort, potatisgratäng och murkelsås. Gissa om det var bland det smaskigaste som slunkit ner i min mage! Super gott. Jag kan rekomendera det stället varmt! Ja nu är jag 30. Inte så farligt faktiskt. Men det känns lite bittert. Men va fanken! Man har inte tid att sura och grina över det. Nu ska jag fara in till stan och där ska jag träffa Jenny. Vi ska shoppa lite. Sen ska vi träna med hundarna. Jag måste ligga i med fjärren men det känns ack så hopplöst. Ha en fortsatt trevlig söndag!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards