Alla inlägg den 8 september 2008

Av Kattis - 8 september 2008 19:37

När jag kom hem från jobbet tog jag med hundarna ut på en runda. Vi blev borta nästan två timmar. Så skönt det är att vara ute! Men det är så skitigt ute. Nemo var lerig på hela kroppen när vi kom hem. Dessutom hittade han en pöl som han kunde simma i. Mmmmmysig! sa Nemo. Men när han simmat en liten stund var vattnet helt brunt.....han hade liksom yrt upp all skit som låg så fint på botten. Men va sjutton, han måste ju få ha lite kul grabben! Wilma bar på en stor gren hela vägen.....hennes promenader måste va toppen skojiga. Hmmm.....


Idag eller rättare sagt i morse fick jag en present på jobbet. Från mina UNDERBARA jobbar kompisar. En gigantisk smides korg med ljus och den var fylld med choklad!!!!!!!!!!! Ja de känner mig. TACK "hjärngänget"!!! Ni är underbara. Dessutom blev det ju extra kul med en 18-bricka som kort!!!!! Den ska jag spara för alltid. Nä nu ska jag proppa i mig praliner =)


Jo, en sak till......har kommit på en sak ang fjärren. Jag ska träna utomhus när vi är på promenad. Inne blir han för laddad, och vi ska inte börja med det momentet på våra träningar. Är jag inte för klok.......som en bok! idag kunde vi få till flera super skiften när jag stod framför!!! Tjohooo!!!! det kanske funkar tillslut!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards