Alla inlägg den 3 januari 2008

Av Kattis - 3 januari 2008 15:00

Vi åkte inte och tränade idag. Det var så dåligt väder. Jag Nemo och Carina och Tonic tränade vid idrottsplatsen en stund. Det blev lite rutan träning idag. Idag funkade det sisådär. För han vet inte vart han ska om inte jag går och vänder i rutan först. Det är inte alltid jag behöver göra så men idag blev det så. Han vet vad han ska göra men glömmer kanske iband? Inkallandet blev sisådär det med. Segt. Undrar om jag har tränat på för mycket? Han ska få vila nu fram tills det är tävlingsdax.


Wilma fick vara hemma. Hon är så frussen i sin nya frisyr. Men vi busade när jag kom hem istället. Sen ville hon titta på tv:n. Ligga på fleecepläden och sussa. Ska försöka få till en bra bild på henne inom kort så ni får se hur hon ser ut. Hon är som sagt jätte fin!


Snart ska jag åka in till stan till friskis och svettis. Vi ska spinna syrran och jag. Det har inte blivit träning av mig själv på flera veckor och jag har heller ingen lust. Det är såååå jobbigt! Men jag vet att det känns bra efteråt o det e ju kul med! Jag har fått en släng av "latsjukan" bara. Det är dax att sätta igång igen. Vore ju synd om jag gick upp alla kilon jag har gjort av med.

Av Kattis - 3 januari 2008 08:13

Jag är jätte trött, blir lat av att ha semester. Skulle gärna gå och sova igen.

Ska strax gå ut med hundarna igen på en lite längre promenad. När jag vaknade låg Wilma och mös sitt bästa i min säng. Uppochner med benen rakt upp. Sa till henne att vi nog måste gå ut men då rullade hon ihop sig till en boll och sen sov hon.


Igår var jag till min kompis Jenny. Vi fikade och snackade om ditt och datt. Hennes rottis Troja löper. Nemo var super sugen. Han hade gärna velat göra "småTröjor"!!! Han var ganska jobbig. Undrar om det är som jag har hört att det blir värre ju äldre de blir? Nemo brukar inte alls vara på det viset. Han fånade sig och var super töntig. Sa till honom att gå och lägga sig. Och det gjorde han men han låg och pep lite dovt och putsade med sina långa tunga på golvet så det blev en stor saliv fläck. Fick vid ett tillfälle tala om för honom på skarpen att han nog skulle sluta pipa och dregla för det kan sluta med att man blir av med något man inte vill bli av med. Då började han putsa på mig istället! Stackars han hundar ibland. Men jag tycker ändå han är duktig. Men det är utan tvekan ganska.......irriterande....


Vi ska åka och träna idag tror jag. Jag är jämt orolig av mig när jag ska köra till nya platser. Hjälp! hur ska jag komma fram! Nä nu ska vi ta den där morgon rundan. Go morgon!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards