Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Kattis - 14 januari 2008 20:38

Med min egen träning. Har ju inte gjort så mycket i december. Men idag var jag på spinning. Och det var jobbigt som sjutton, men känns bra när det är över. Ska försöka sätta igång igen nu. Syrran och jag ska kanske anmäla oss till ett lopp. Det skulle vara jätte kul. Villken utmaning! Men det får bli till hösten när man är mer vältränad. Kan ju vara bra om man orkar springa den där milen eller vad det kan vara.... Sen är jag lite sugen på att gå ner mina små kilon jag har kvar till målvikten. De är inte så många men ack så segt att bli av med. Jag blir nog aldrig helt nöjd.


Vovvarna har fått ta det ganska lungt idag. Ingen träning. De fick varsitt ben nu på kvällen. Men Wilma bara måste ha Nemos ben så hon ligger och tittar och väntar på honom tills han har tuggat ett tag. Så fort han dricker vatten eller nåt så snor hon det fort som tusan. Men det gör inget tycker Nemo eftersom han gärna delar med sig.


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards