Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Kattis - 6 januari 2008 17:23

Oj oj oj! Har suttit och tittat på tävlingar. Man blir lite galen när det går bra. Det är som en drog, man vill bara ha mer. Så nu ska jag anmäla till två tävlingar framöver och se om vi kan knåpa ihop ett LP2. Tror att det är bra om vi försöker göra det nu ganska snart. Känner jag mig själv rätt så kan jag inte göra så många saker samtidigt. Jag är lite trög.


Även lilla jag har mål för 2008. Nämligen följande:


LP2

Uppflyttade till lägre spår

Börja träna trean, men jag räknar inte med start detta året.

Av Kattis - 6 januari 2008 09:32

Imorgon vankas det arbete igen. Synd. Har haft det så bra när jag har varit ledig. Trivs bra med det.


Njuter fortfarande av våran underbara vinst igår. Igår kväll satt jag och läste vårat protokoll. Villka braiga poäng! Vi fick tio på rutan, fjärren och helheten. Många nio och en halvor var det med. Satt igår kväll och planerade för vårat fortsatta tränande. Och jag beslöt att det nog får bli någon tävling till i tvåan. Det är lockande med LP2. Dessutom kollade jag in treans moment. Åherrejisses! Det är jätte svåra moment! Det kommer att ta flera år att träna in allt! Sittande i grupp, fjärr med stå, en massa apportering, svårare ruta, ja herre jisses säger jag bara. Men kan andra så kan jag.


Skulle ha åkt till min syrra idag. Men jag hoppar över det. Ska vara hemma och njuta av min sista lediga dag tillsammans med vovvarna. Och jag behöver stor städa.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards