Alla inlägg den 9 januari 2008

Av Kattis - 9 januari 2008 17:07

Nyss hemkommen från kickoff på Öster Malma. Jisses villket ställe! Så vackert. Där vill jag leva och bo. Bara måste åka dit igen någon gång. Som sagt jag var där med jobbet och vi hade jätte roligt. Det är så trevligt att träffa jobbar kompisarna privat, utanför jobbet liksom. Vi har ätit jätte god mat. Vilt. Och trevliga aktiviteter hade vi. Bla sköt vi med en simulator. Fågel och vildsvin. Jag vill bli jägare. Fanken vad det var häftigt. Men det är väl svårt att ta jägar examen? Dessutom så sköt jag inte så bra. Men med lite övning så ska det nog gå. Det märktes villka som var jägare. De träffade hela tiden.

Vi fick även en guidad tur på Öster Malma slott. Jätte vackert slott. Och jag som är så spök rädd av mig fick förståss nys om ett spöke där, en sorglig historia! Läbbigt!

Hade såklart svår hund-abstinens. Men det vimmlade av jyckar där eftersom nästan alla som arbetar där hade hund med sig. Så jag frågar som barnen gör (vissa iaf).. -Ååå vad gullig! Få man klappa hunden? Ha ha ha.....

Jag är glad att Wilma och Nemo var hemma. Det var späckat schema mest hela tiden. Och då hade de fått vara på hotell rummet hela tiden. Hur kul va de ra?


På kvällen åt vi middag på slottet. Klädde oss fina och tittade även på konst! Vilt-konst. Super fint.Trerätters middag. All mat de tillagar på Öster Malma kommer från deras egna jakt marker. Coolt! Efter middagen så traskade vi ner till baren. Där drack vi bärs! Det var jätte gott. Och eftersom jag sällan dricker men är ganska törstig så blev det lite, men bara lite snurrigt. Är inte van att dricka alkohol nuför tiden. Eftersom det slank ner en å annan öl så glömmde jag bort spök historierna. Och det var tur det, annars hade inte jag kunnat sova! 


Nu är jag hemma igen. Eftersom jag bara sov fyra timmar i natt är jag fruktansvärt trött. Så kan det gå när man har roligt.Jag vill sova! Det ska bli härligt att sussa i sin egen säng. Jag ska pussa på vovvarna hela kvällen för jag har saknat dem jätte mycket! De blev glada när mammsen kom hem.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards