Alla inlägg den 4 januari 2008

Av Kattis - 4 januari 2008 08:38

Fanken! Är krasslig. Jag har blivit jätte förkyld. Ont i skallen jätte snorig. Seg i kroppen. Igår kväll låg jag i soffan hela kvällen och glodde på tv:n. Hade sån fruktansvärd huvudvärk. Orkade ingenting. Trots värktablett gick värken i huvve inte över. Fy vad trist!


Har nyss varit ut en sväng med vovvarna. Det blev en kort promenad. Nemo ska ha jätte tråkigt idag har jag tänkt. Vi får se om det lilla trixet funkar. Så det blir ingen träning idag och endast rastnings promenader.


Var på spinning i går. Det gick bra. Jag orkade trots att det var jätte länge sen jag var där. Det var skoj. Idag ska jag skjutsa brorsan till tandläkaren. Han har tagit lugnande tablett och får inte köra själv. Han är jätte rädd för att gå till tandläkaren. Som en fobi kan jag tänka mig att det är. Han får som ångest bara han vet att han ska dit. Hemskt. Jag är rädd för spindlar. Jag tycker de är så fruktansvärt äckliga. Och man kan liksom inte skärpa sig.

Blir så himla äcklad av det vidriga miffona med åtta ben. Usch usch!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards