Alla inlägg den 28 januari 2008

Av Kattis - 28 januari 2008 19:19

Nu har Troja åkt hem. Det tycker Wilma var bra. Hon lessnade på att ha Troja här. Troja tycker nog att det var skönt att åka med matte hem. Här är det ingen rast eller ro överhuvud taget. När Jenny och Camilla kom fikade vi och de berättade om båt turen till Finland. De har haft väldigt skojsigt. Idag har det inte blivit mycket gjort. Men jag ska gå ut och täna lite med Nemo nu. Rutan och fjärr står på schemat. Han är tränigs sugen idag och full med energi. Wilma vill inte gå ut. Jag tror att hon tycker det är kallt. Men hon ska få göra nåt vettigt hon med. Hare!



Av Kattis - 28 januari 2008 06:15

................har sovit gott i soffan i natt. När jag gick upp 4:30 låg det en svart snarkande kringla i ena hörnet av soffan. Hon tittade upp lite och viftade på svansen. Det var inte meningen att en stor rottis skulle ligga i nya soffan och sova men det gör detsamma, det finns annat att bekymra sig över om man nu ska bekymmra sig.. Nemo och jag gick ut själva ca 1 timma. Sen tog jag med Wilma och Troja på en egen runda. Nemo ville följa med så han fick gå en sväng till. Vid varje isfläck stannade Troja och rullade sig. Hon tycker det är jätte mysigt att rulla runt som en val på isen. Hon är inte särskilt graciös! Skulle ha badat Troja, men jag har inte hunnit. Kanske hinner jag det innan Jenny hämtar henne ikväll. Hon gillar att komma till mig på lite "spa". Nu är det dags för frukost! Ha re!


En lite suddig bild på rottisen....

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards