Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Kattis - 7 januari 2008 17:43

Ja då är det vanlig vardag igen. Det var skoj att komma tillbaka till jobbet efter att ha varit ledig i nio dagar. Det var väldigt segt att gå upp kvart i fem i morse. Men men...jag har ju trots allt haft den bästa ledigheten med den bästa vinsten med den allra bästaste vovven. Så vad gör det!


I morgon åker jag bort. Med mitt jobb. Vi ska till ÖsterMalma. Det ska bli skoj. Hundar fick följa med men jag valde att ha Wilma och Nemo hemma hos husse. Han är så snäll så han tar gärna hand om dem när jag ska åka bort. Kommer hem igen på onsdagen. Kan vara bra att göra någon utan vovvarna och på egen hand ibland. Jag gör typ inget utan hundarna. Eftersom de är det bästa jag vet. Kanske tycker de att det blir lungt och skönt när jag är borta? Tobbe är iallfall världens raraste som gärna ställer upp och tar hand om dem. 


Tänkte ta en längre runda med vovvarna nu på kvällen. Bara det inte smäller. Då blir jag nog fan tokig! Igår mitt på dagen idagsljus var det nån sate som sköt en massa raketer. Det lär väl hålla på några veckor till här där vi bor. Jag hade kastat ut godis på gräsmattan i snön när det small. Då var Wilma "under arbete" så hon hörde inte. Trots att det var inärheten. Men så fort snasket var slut hörde hon igen och blev jätte orolig. Sprang till trappen och ville gå in igen. Typiskt.....



Av Kattis - 7 januari 2008 06:37

Av Kattis - 7 januari 2008 06:27

Ja då är det som vanligt igen. Måndag. Vi har varit ut på morgon runda över en timma. Härligt att gå upp före fem. Härligt att åka till arbetet igen. Näää jag vill vara hemma!


I morse var det snorhalt ute. All snö som kom igår har töat bort. Och det är typ hur isigt somhelst. Har gått och spänt mig på hela morgon rundan så mina ben känns som spagetti nu när jag kommit hem. Ska äta frukost göra mig iordning och sen åka till jobbet.



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards