Alla inlägg den 6 april 2010

Av Kattis - 6 april 2010 20:54

Det verkar som om flatten är på gång.... Han längtar efter sin kvällsmat, jätte mycket. Men han får ingen ikväll.... Flatte magen måste få vila lite.....


........  

Av Kattis - 6 april 2010 18:50

Nemos mage har spökat några dagar. Trodde det skulle blivit bra tills idag, men icke. Han är riktigt dålig i magen min lilla skrutt hund  . Han har ätit jätte mycket ben i helgen, det är anledningen tror jag. Han är piggelin och lika glad som vanligt. Vi tar det lungt idag så han får vila lite. Nyss fick jag duscha honom. Han hade bajs i hela byxorna i bak. Å det luktar så illa. Tur jag inte är så känslig. Det blir ingen mat, hans lilla mage och tarm ska få vila ett tag. Han var lite tressad när vi var ut nyss. Kunde inte sätta sig. Sprang långt före. Snurrade, kollade vart jag var, sprang vidare. Fick till slut säga åt honom att sätta sig. Nu ligger han som vanligt och sussar vid mina fötter. Hoppas han blir bra snart. Tänkte ju åka och träna lite lydnad i morgon på klubben .


Sen kan jag önska att en del kunde tänka sig lite sunt förnuft. Det är så tråkigt när människor som inte "har hund" talar just om ämnet. Intressant..... Oj! Dagens gnäll, jag är en pms-häxa idag!    Längtar tills i helgen. Då ska vi nog spåra. I går hittade jag protokollet från vårat lägre spår i höstas när jag tittade i hans tävlingsbok för att se när han ska vaccineras. Å jag vill tävla snart!! Ha så där ont i magen, va dålig i magen av nervositet, svettas och må unkas! Sen bara ge allt man är kapabel till och visa vad man går för......för hoppningsvis "går man" bra  ! Ha det så bra alla goa'!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards