Alla inlägg den 27 april 2010

Av Kattis - 27 april 2010 20:23

Wilma och Nemo har fått sin årliga vaccinering idag. Förra gången blev Wilma hunden en aningens förbannad när hon fick en kanyl i nacken! Men det var första och enda gången hon sagt ifrån så det var antagligen med rätta  .  Nemo var super glad för han lyckades apportera veterinär Ebbas tröja! Ja så kul kan det va att va flatte..... Idag har vi mest spånat omkring. Inte fått så mycket gjort. Städat i vanlig ordning. Konstaterat att dammsugaren är ganska kass. Varit ut en kortare sväng i skogen. Har lagt av mig med motionen just nu. Känns trist att motionera! Ska försöka börja gå upp sådär tidigt igen och ta en timme på morgonen. Men.....det känns inte riktigt bra....är ju så morgon trött! Ska fundera på saken. Är ev ledig på fredag. Då ska jag försöka få med mig Jenny ut i skogen för att spåra. Hoppas vädret blir fint. I morgon bär det av till klubben efter jobbet för lydnads träning.  Och jag hoppas syrran och jag bränner lite på lördag! Det ska bli kul! Ha en fortsatt bra tisdag!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards