Alla inlägg den 1 april 2010

Av Kattis - 1 april 2010 18:10

Vi pratade just om sommar semestern. Vi var till Öland för två år sedan. Så roligt det var! Våran första riktiga semester tillsammans. Min syster med familj var med också. Nemo var som i paradiset! I sommar ska vi ta en veckas semester till Vimmerby. Ska bli jätte roligt. Bara komma bort ett tag. Har betämt att jag ska införskaffa årskort på friskis me'. På tisdagar ska det spinnas! Men jag ska ta tag i det nästa vecka! Ska fortsätta njuta av min ledighet....     

Av Kattis - 1 april 2010 11:44

Nemo och Wilma gräver små gropar och äter jord.... mmmmm kul....... Dessutom älskar Nemo att rulla sig på gräset, det resulterar i en ler-fläckig kostym......... Leranär nästan roligare än bollen faktiskt.... Blir så dåliga bilder av min mobil....trist.....


Av Kattis - 1 april 2010 11:19

Nu är jag äntligen ledig några dagar! I morse klev jag och vovvarna upp halv sju. Vi tog en skogs promenad på liteöver en timma. Innan regnet kom..... För nu kommer det regn skurar hela tiden. Mystiskt väder! Har varit in till stan och fikat med brorsan också. Alltid kul att träffa min käre bror bara sådär en dag som denna!


I går var vi till UBK och tränade. Kan säga att vi inte ens tittade hur appellplanen såg ut, vi höll till på parkeringen. Det var jätte bra, torrt och bra underlag. Tränade stegförflyttningar, fjärren och lite "ta apporten rätt" träning. Han var så otroligt duktig idag min lilla favvo pojke. Det var riktigt roligt. Det känns som om det finns hopp....


Jenny o Diezel tränade på svängar och apportering bla. Ahh!! Han var jätte duktig. Jenny ska bli petigare i ff eftersom han tittar ner emellanåt....då tappar han liksom bort sig..... Han har verkligen lugnat ner sig på nå't vis och blitt en vuxen gosse......just nu iaf.....  


Eftersom jag är ledig idag ska jag grejja lite här hemma och sen lägga mig i soffan en stund. Nemo och Wilma hänger antagligen me' åsså........


Ha en bra dag!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards