Alla inlägg den 20 april 2010

Av Kattis - 20 april 2010 20:21

Vi har nyss varit ut en sväng i skogen jag och voffarna. Har hittat en jätte fin ny väg. Traskade ut på ett kalhygge och satte mig på en stubbe. Ja, kan verka puckat, med snacka om att det är avslappnande! För att inte säga fantastiskt härligt! Wilma började efter en kort stund demolera en bit bark. Nemo satte i sig en tuva gräs....sen kräktes han. Jätte härligt var det att sitta på den där stubben.....nja åminstonde en liten stund. Wilmas öga är nästan helt bra idag. Har sköljt hela tiden med sån där saltlösning. Hade väl fått in någe smuts i lilla ögat. Nu mår hon prima!


Hade tänkt ta med min käre sambo ut i spåret idag. Men jag beslöt att lägga ner den verksamheten. Har förbannat ont i mina lår,vader, bakdels och rygg muskler sen vi kubbade runt i Sunnersta i söndags. Backträning är inte roligt så här i efterhand!


I morgon ska jag åka till UBK och träna. Om det inte är för visset väder. Det ska ju vara regn. Men det kan ju bli hyffsat iaf. Jag åker troligtvis dit ändå. Nä nu ska jag lägga mig i soffan en stund innan Wilma och Nemo ska få sin kvällsmat.

Go kväll!!!!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards