Alla inlägg den 25 april 2010

Av Kattis - 25 april 2010 18:55

........blev det idag. Men det gjorde inget alls. Var så trött så trött i morse. Tobbe tog ut hundarna på en morgon sväng. Snäll sambo jag har! När jag vaknade hade de precis varit ut på en promenad. Sen åkte jag till Sunnersta för Jenny och jag skulle träffas för en liten promenad innan vi skulle spåra. Den lilla promenaden blev ganska lång.... Men men så kan det gå! sen kom syrran och Mio. Vi åkte till stället vi brukar för att lägga spår. Men det var flera hund människor där så det kändes inte riktigt bra. Man vi ju inte förstöra för nån osv, vet inte vad de gjorde, tror de var sök träning.... Vi åkte till ett annat ställe. Inte bra det heller. Sen kom Jenny på en super bra plats som vi åkte till. Samma skog men längre bort kan man säga. Vi gick ut spår till varandra. Jag gick Diezels. Vi hade lite ont om "space" men det löste sig. Syrran gick ut Nemos spår. Hon gjorde ett skojsigt spår till Nemo. Men mjukisdjur och gömmor.


Vi började med att gå Diezels spår. Han var trög i början. Det gick bättre i slutet, men jag hade gjort ett anings för kort spår. Lite klurigheter som han löste galant. Nemos spår var jätte roligt. Han spårade jätte bra. Hittade alla kluriga små överraskningar. Hon hade gjort en spets vinkel, utan att veta om det själv, det blev väldigt klurigt för Nemo. Han snurrade och fick jobba rejält för att komma till rätta. Men han fixade det galant!!! Så roligt! Sen var det Mios spår som Jenny gått. Jenny är en hejjare på att göra roliga spår. Mio spårar utmärkt men tycker inte att sakerna är särskilt roliga. Det är lite klurigt att komma på hur man ska få till hans föremålsintresse...???... Wilma och Troja fick endast motion idag. Men de tyckte det var minst lika skoj!


Sen hoppade vi över intervall träningen syrran och jag. Vi tog en lång härlig skogs promenad istället. Typ hur kul som helst! Ska springa i veckan hade jag tänkt. Nu ska jag njuta av de sista timmarna av den här söndagen. I morrn e re månda' igen!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards