Alla inlägg den 17 april 2010

Av Kattis - 17 april 2010 13:22

Skojar inte, fy vad det var jobbigt att springa! Men vi tog oss runt ett varv hunden och jag! Wilma fick stanna hemma. Hon gör lite egna saker ibland det lilla livet, tex kan hon stanna rakt upp å ner och vägra gå, sätta sig,  eller börja leta föda eftersom det gärna börjar kurra i hennes lilla spaniel mage när hon rört på sig lite.... Inte kul alla gånger! Men Nemo hängde givetvis med. Han travar vid min sida hela tiden. Han är lätt att ha med sig och det är ju inte bara för min skull jag springer utan även för deras del såklart. Det är blött och delvis väldigt tungt i spåret. Tyvärr är det snö i delar av spåret. Det var gräsligt jobbigt att springa! Men det är så underbart när det är gjort! Man vill ju hålla sig lite fräsch iaf. Inte bli en fet gammal knölig tant såhär runt trettio! Hade Svenne (iPod) med mig, han är toppen. Då lyssnar jag på bra musik istället för höra mitt egen flåsande hela vägen! Sen svider det lite då vågen visar för mycket........  .......enligt min egen uppfattning......det suger..........


Nemo tyckte visst också att det var lite tungt...........han ligger som ett stök mitt på golvet.........han hade kanske också en nära döden upplevelse? Nä, han har troligtvis lite bättre kondis än sin matte. Han är inte lika rund heller med sina knappt 28 kilo  ! 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards