Alla inlägg den 2 april 2010

Av Kattis - 2 april 2010 08:41

....har vi varit ut på en morgon sväng. Vi gick upp tidigt, så skönt att vakna tidigt, dagen blir så lång då! Vi gick uppe vid idrotts platsen. Där har vi inte gått på hela vintern. Eftersom skidåkare är mer eller mindre galna och rör sig fort och i enorma flockar på vintrarna. Och en del blir så arga så vi har inte gått där alls. Det var skare på snön så det var lätt att gå. Känner knappt igen mig där .... Hundarna tyckte det var spännande. Inte en kotte ute. Bara vi. Det är hög mys faktor på det tycker jag! Sen fick Wilma syn på en oförarglig liten ekorre som hon jagade. Wilma är snabb men ekorren behövde knappast vara orolig. Sen såg hon ekorrar överallt. Sprang och tittade upp i träden. Tok hund! När vi nästan var hemma mötte vi ett par som var ute och gick. Tjejen stannade och klappade på Wilma. -Gud vilken söööt liten hundvalp! ...............hmmmm.....ja visst e hon gullig........... Wilma hör på folks ton tror jag för i vanliga fall hade hon börjat skälla och dragit sig undan när nån ska fram och klappa. Hon tycker det är otäckt... Men inte imorse... Gulleplutt hunden!


Idag ska vi ta en lååååång tur. Tror jag har en plan vart vi ska gå någonstans. Får sälle också..... Ha en fortsatt bra dag allihopa! 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards