Alla inlägg den 14 april 2010

Av Kattis - 14 april 2010 21:58

Har kikat på Nemos öron nu. Han har ju varit lite besvärad nu på kvällen. Men där fanns bara lite smuts. Nu är det skinande rent  ! Inget kul alls om han börjar få besvär. Men som sagt, det verkar inte vara nån fara alls. Nu ska jag blåsa på min sönderbrända hand.....stackars mej..... Sen är det sovar dags! I morrn ska det spåras med syrran och Mio. Hoppas det blir en dunder bra spår-dag! Ska bli kul iaf! Ha det bra!

Av Kattis - 14 april 2010 20:59

Efter jobbet åkte vi till klubben för lite träning. Skulle träffa Jenny och Elisabeth där. Jenny och jag tog i vanlig ordning en sväng med hundarna i Nåsten....eller vad det heter.... Runt bruksen där på vägarna....När vi kom tillbaka anlände Elisabeth och hennes rottis Wilma. Men det blev mest en massa skit snack om allt möjligt idag.....och fika... Men det var kul ändå. Det är ju halva nöjet liksom. Det blev iaf en platsliggning med skott, super bra! Sen gjorde vi en ruta-gick bra! Ett ink med ställ- gick suuuuper! Ett ink med lägg.................gick rakt åt fanders... Sen snackade jag med trevliga människor resten av kvällen! Wilma var med idag också. Hon började med att under promenaden där i början smeta in sig riktigt ordentligt med häst skit, typ jäkligt snuskigt! Hon och jag apporterde idag. Hon är bäst på det-så idag fick hon glänsa lite! Sen skulle vi åka hem. Men efter att vi satt in hundarna i bilen så började vi prata- IGEN! Herregud...... Ja, sen pratade vi och pratade o pratade............ Sen skulle jag ta ut Nemo och Wilma ur bilen. Då hoppade Nemo ur men drog iväg så jag brände mig i handen. FY vad det gör ont. Det gjorde så ont att jag fick ett hemskt raseri utbrott! Han skulle bara fram till den lilla söta hunden som jag nyss klappat på.... Mitt pekfinger svider! När vi kom hem hade Nemo och jag "hoppaurbilenträningsomenhundsomärsågammalsomhanbor
dekunna"  !!!! Grrrrr.....

Vi ska ev åka till Elisabeth och spåra. Hon har egen skog............. Hur bra som helst  . Nemo har besvär med ett öra också, måste se efter vad det kan vara. Han är lite sned.... Han badade lite olovandes idag, kan ju bero på det...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards