Alla inlägg den 16 april 2010

Av Kattis - 16 april 2010 19:37

På eftermiddagen träffades Jenny och jag i stan för en promenad i "stadsmiljö" med vovvarna, vi gör det ganska ofta. Det är härligt att gå i skogen. Men ibland är det bra att gå i stan me'. Wilma tycker det är toppen, finns massor av SNUSK  i stan! Hon rullade sig i något när jag minst anande det, fy fanken vad hon luktar......konstigt.....tror det är något som dött faktiskt! Ett bad blir det vid läggdags. Nemo är inte alls så äcklig som hon som tur är!

Det kom några coola killar som ville hälsa på Jennys tuffa rottisar. Men Jenny sa NEJ  ! Bra det tycker jag. Man kan säga att det mest var för att vara tuff inför polarna verkade det som...... Sa till Jenny att nästa gång nån ska vara cool kan du be dom göra en tandvisning så gör det nån nytta! Undrar hur ballt det är me' rottis då? Oj, sicken bisarrt sur kärring jag e i dag då  !


Sambon gjorde smarrig middag idag. Han är fantastisk! Snart kommer Ronny och Sussi på besök! Vi hinner förmodligen med en promenad!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards