Alla inlägg den 8 april 2010

Av Kattis - 8 april 2010 20:02

Har tagit en sväng med hundarna. Lite häromkring bara. Tog lite genvägar i skogen. Inte så smart. Bara blött överallt. Dessutom regnar det. Hundarna är jätte skitiga. Kom på att jag nog kulle ta och träna med Nemo. Fjärren. Men hallå! Hunden snurrar hoppar och gör allt annat än det han ska. Han har fått galna hundsjukan. Kockobello flatte! Blev lite frustrerad så jag fortsatte gå. Dessutom skäller den lilla hunden så fort jag tittar på henne. Ser jag ovanligt dum ut idag eller? Å andra sidan är det ju inte ovanligt att hon skäller heller... Vill göra en massa saker i helgen. Spåra, träna lydnad och prova lite uppletande. Ska lägga upp en bra plan. Tror Jenny hänger på oxå? Min kära syster ville att vi skulle springa idag....typ uppför.... Men hennes tid räckte inte så vi ska försöka ta det i helgen istället. Men jag blev inte så ledsen för det eftersom jag kände att jag hellre ligger i soffan och inte gör någoting idag. Tråk-Kattis!

Nemo är bra i sin mage nu. Så skönt att slippa oroa sig för det. Nu ska jag ta lite kaffe! Tjing!

Av Kattis - 8 april 2010 18:26

En sån söt liten krabat! Skulle just gå ut....men jag tappade lusten. Det regnar. Men vi ska gå ut ändå. Känner mig trött idag. Sugen på godis.....

  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards