Alla inlägg den 28 april 2010

Av Kattis - 28 april 2010 20:11

Tävlandet alltså. Det går så sakta så sakta med det förbannade ink m ställ o lägg. Bläää vad det är träligt. Vill att det bara ska fungera! Men njee...inte då.... for till klubben efter jobbet. Jenny och hennes voffar var där också. Tog en rast runda med hundarna. Wilma och jag gjorde lite allt möjligt. Hon letade mest snask och var ganska ointresserad av mig. Men vi körde lite buföringar, det uppskattades inte minst av Wilma. Då får man springa fort till snasket! Platsliggning och lite av varje han vi med. Nemos lägganden är långsamma, men nu jäklar ska här tränas lägganden. Jag måste lägga mer krut på belöningarna, de är ganska stora men de måste bli STÖRRE! Han älskar när han får leka med en pipis och vi busar tillsammans   (????)....... Jenny påtalade en del brister.....mycket bra att få veta några av de konstigheter man har för sig som man ju inte alls tänker på.......... För övrigt gick det jätte bra idag. Sen började det regna och blåsa. Svin   ....kallt! Då drog vi därifrån.


Nu ska jag lägga mig i soffan och glo. Bara en arbetsdag kvar!   


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards