Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Kattis - 19 augusti 2008 20:23

Har fortfarande inte städat bilen. Gör det i morrn. Får inget gjort, känner mig lat. Men jag har en lat dag idag. Nyss var jag ut en runda med Wilma och Nemo. Nemo är mycket piggare nu. Han gjorde alla möjliga saker på gräsmattan. Backade jätte fort, grävde flera gropar, jagade Wilma. Han är tränings sugen, och uttråkad. Det ska han få vara tills i morgon. Då ska jag försöka åka och träna. Behöver göra något skojigt. Tänka på annat en stund. Tittade på tv:n en stund. Det var Dr Phil i rutan. Väldigt otäckt. Handlade om en tjej som hade ätstörningar. Hon var bara ett skelett. Hon satt med en filt i studion för hon frös konstant. Hon kräktes 150 ggr/dag! Fruktansvärd sjukdom. Hon hade råkat ut för nån form av övergrepp. Såg inte hela programmet. Stackars flickor =(



Av Kattis - 19 augusti 2008 16:47

Jag har nyss kommit hem. Hundarna ska få ta det lungt idag. Nemo är fortfarande lite trött i mössan efter gårdagen. Han ska inte överanstränga sig. Idag har jag därför tänkt att jag ska göra lite nytta. Nummer ett på listan blir att städa bilen. Ja den är för tillfället helt otroligt...stökig... Min sambo ska nog inte se det så det är bäst att jag hinner först =) Jag tränar ju då och då, så hundarnas grejjor ligger överallt. Sen är det en del godis papper i bilen här och var........det avslöjar mitt sunda jag!! Men jag gillar snask.


Det har varit en vanlig dag idag. Nästan, nu är allt ju lite på sned kant. Ska fortsätta läsa på om tatueringar och jag har ingen aning om vart jag ska göra den heller. Tål att tänkas på..... Tjong och tjing ;)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards