Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Kattis - 7 augusti 2008 19:42

...........är det just nu programmet "Hitta Hem". Oj oj oj vad det är sorgligt. Tänk så många djur som far illa. Snyft.... Tog lite kort när vi var ut nyss. På hundarna. Vi träffade på en Amstaff också, har inte sett den förr, undrar om den bor här i krokarna? Måste börja springa igen det var länge sen nu. Jag är super trött idag. Nu ska vi glo på tv:n resten av kvällen.


Nedan bilder på två som har det väldigt bra.........eller nja....inte Wilma enligt henne själv. Hon får på tok för lite mat varje dag, därav "dvärgväxten"!

Av Kattis - 7 augusti 2008 16:23

Ska på fest på lördag.....och jag har inget att ha på mig....Typiskt!! Så trist! Har varit både kors och tvärs och överallt här i krokarna. Men ingen klädaffär har nån liten klädtrasa till stackars mig! Måste fortsätta klädjakten i morrn. Pust och stånk...... Åkte lite tidigare från jobbet idag. Idag regnar det ju. Det blir troligvis mest promenad med jycksen. Inget tränande alltså. Ska ta det lungt ett tag nu... Hej så länge!!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards