Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Kattis - 9 augusti 2008 12:18

Hinner inte med något uppletande idag. Jag får alltid sån't dåligt samvete när jag ska lämna dem. Blää det är det värsta jag vet... Trots att jag bara är borta några timmar och trots att husse kommer hem så de behöver inte ens vara själva. Ändå.... Det är som min moster Eva uttryckte det så bra att det blir som "ett gift", att hålla på med hästar eller hundar eller nå't man brinner för. Och det är helt sant. Nu ska jag börja göra mig iordning inför kvällen. Gud vad bra att jag ska vara nykter idag. Då mår jag bra i morgon och jag minns allt och jag kan köra bil! Ha det gött!

Av Kattis - 9 augusti 2008 09:28

...............................ute idag. Jätte härligt. Vi har varit ut på en promenad. Den skulle bli sisådär halvlång men den blev jättelång. Men det är bara roligt. Nu är vi trötta. Senare ska jag hinna med lite uppletande. Måste ligga i lite med träningen. Mia tävlar idag. Vi tror det kommer gå jätte bra för henne, vi hoppas det! I morgon ska Carina tävla. Det kommer gå jätte bra. De är så otroligt duktiga, men hon är inte riktigt medveten om det själv =) Jag blir bara bortlottad från lägre spåren. Trist. I värsta fall är det ju bara att skita i det. Men jag ska inte ge upp. Känner att jag VILL TÄVLA bara. Få den biten avklarad. Men inte då, ska det va ska det va svårt....

Nu är det dags för frukost. Ha en fortsatt bra lördag!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards