Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Kattis - 8 augusti 2008 21:17

Party outfiten är klar! Det blir bra. Just nu sitter jag och väntar på att håret ska bli klart. Jag tonar det själv nämligen. Är ju så satans gråhårig. Sen är det så slitet av solen. Visst låter det som om jag ser för taskig ut? Ja, det gör jag också. Men jag brukar le och se glad ut ändå! Med lite toning och platt tången ordnar det sig med barret! I vanliga fall brukar ju Tobbe hjälpa mig men idag hade han inte tid, antagligen ville han inte heller. Så jag började själv. Men sen kom han in och då fick han hjälpa mig lite ändå. Han är så rar mitt hjärta! Har hunnit städa lite. tvätta. Blev bjuden på kräftskiva också. Attans vad skoj. Minns inte vilket datum det var men det blir nog bra. Har minne som en fisk pinne. Senil? Alzheimer light?


I morgon ska jag hinna med allting före klockan tre har jag tänkt. Hur sjutton ska det gå till. Ja strunt samma. Jädrans måste skölja håret nu!

Av Kattis - 8 augusti 2008 16:57

Börjar få panik nu, vad ska jag ha på mig i morrn?  Sen ska jag hämta upp folk på vägen till festen, tänk om jag inte hittar? Ja tänk ett sån't nerv vrak jag är!! Just nu sitter jag här trots att jag nästan lider av lite lätt stress. Det ska bli jätte roligt att gå på party i morgon. Jag har ju inte varit fylle chaffis nån gång heller. Det kanske e kul? Nää troligtvis inte..... Jo jag har visst det varit chaffis åt fyllon.... det var inte kul! En viss kille mådde ju jätte dåligt efter ett tag....Håkan heter han visst.... Det kanske var bra att ta körkort när jag var 28 och inte 18?? Tänk att jag hela mitt liv varit sen med allt. Är kanske lite bakom? Jag bara surrar en massa. Hundarna och jag ska ta en promenix senare. Hoppas vi slipper regnet. Nemo har för tillfället blandat ihop skall, backa och ligg. Tror ärligt talat att det beror på tränings iver, det är bra det. Då blir nästa tränings pass ett bra tränings pass....Nu ska jag tänka ut något att spisa till kvällen. Nä först ska vi åka till stan....får tänka på vägen. Ha det bra så länge....

Av Kattis - 8 augusti 2008 07:23

Och vi är sena som sjutton! Det är blött väder idag. Wilma ville inte gå ut i morse. tänkte lämna henne hemma. Men då minsann kom hon struttandes i hallen och skulle absolut hänga med. Lilla sötnosen! I morgon ska jag på fest. Ska bli super kul. Jag ska vara nykter och köra. Det är tur man får gå på fest ibland, det livar upp. Nu ska vi åka till jobbet..Ha en fortsatt bra dag!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards