Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Kattis - 12 augusti 2008 20:33

Har nyss kommit innanför dörren. Har varit i skogen i ungefär tre timmar. Först gick jag ut två raka kortare spår. Sen gjorde jag två uppletande korridorer. Skickade Wilma två gånger i "korridorerna". Hon var super duktig. Sen kom Lisa. Då gick vi de två små spåren med hennes hund. Sist vi spårade var Kinna lite försiktig och osäker men hon spårade mycket bra. Sen var det ett tag sen vi spårade. Därför la jag ut fjutt spår den här gången. Men alltså hon spårade hur plätt lätt som helst! Jätte roligt! Nästa gång ska vi göra lite svårare spår åt henne. Sen gjorde jag uppletande med Nemo i korridorerna jag så fint gjort...det gick bra. Skickade en gång med synretning åt ena hållet. Sen kickade jag honom på den andra korridoren som jag gjort mittemot. Det funkar . Måste nog avancera nu. Ska jag prova skicka ut honom utan synretning tro? Men då är jag rädd att han inte springer ut..... Jag ska prova om några dagar....


Det var iaf mycket trevligt! Och jag hoppas att vi snart kan träna igen. Efter allt skogs skoj tog vi en rask promenad. Nemo gjorde sitt allra bästa för att få Kinna intresserad av honom. Han sprang vid hennes sida och putsade hennes öron och buffade på hennes hals. Han trippade som en elegant hingst brevid henne! Men allt som hände var att hon blev sur.... Men de lekte lite åtminstonde. Nu ska vi avsluta den här dagen! Natti natti! Just det.......


..............har beställt AloeVera idag. Det skulle jag ha gjort för hundra år sedan men jag har helt glömt att det ska vara en del av mitt hälsosamma liv. Jag mår så bra av AloeVera blir pigg som en mört!!! Har en ny kontakt som jag köper av från och med idag. Jag har inte druckit AloeVera på jätte länge!

Av Kattis - 12 augusti 2008 06:09

Jaha då var det tisdag. Ska snart åka till jobbet. Det blev en kortare promenad nu på morgonen. Jag är så trött så jag vet inte vad! Nu kom jag på vad jag drömde inatt! Att jag råkade av misstag parkera bilen i ett dike! Alla andra parkerade sina bilar i diket, så då tänkte jag att jag också skulle göra det. Problemet visade sig bara vara att min bil var mycket bredare än alla andras. Så det blev helt sönder repad. Ja viket läskig dröm. Min nya fina bil! Nu måste jag göra oss klara för färd till arbetet! Tjing alla glada!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards