Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Kattis - 24 augusti 2008 20:45

Jenny och jag packade in alla hundarna i min bil och for in till stan idag. Nästan tre timmar spatserade vi runt omkring i stan. Diezel behöver se lite av stads livet och allt som hör till. De behöver övriga jyckar med. Vi satte oss i stadsparken och fikade en stund också, mycket trevligt. Nemo hoppade i Fyrisån. Men det är ju ett slags staket med bjälkar längs kanterna, ganska högt. Jag ropade åt honom att komma upp. Men det gick inte. Då fick han lite smått panik. Han ville ju till sin matte, man ska ju komma när hon ropar! Jag blev jätte rädd och sprang ner till vattnet tog tag i hals skinnet och drog upp honom! Tur att han endast väger 28 kilo! Annars kanske jag inte fått upp honom. Sen badade han inget mer..... Wilma har snott käk igen. Hon ser ut som en liten minigris =)


Tobbe och jag har blivit sams efter en ganska jobbig vecka. Vi har planerat en hel del vad vi ska göra med vårat liv och det kommer att bli väldigt bra tror vi. Jag har tränat lite fjärr med Nemo idag, det har gått kalas bra faktiskt. Ska fortsätta ett tag till på samma sätt. Någon gång ska det ju funka, men det känns inte så just nu.. Nu ska jag pyssla lite här hemma.

Ha det gött!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards