Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Kattis - 26 augusti 2008 17:29

Det har varit en tuff dag idag på jobbet, därför är jag trött idag. Har tänkt för mycket, koncentrerat mig. Mina jobbar kompisar fick gå ut med Wilma och Nemo på lunchen för jag hade ingen möjlighet til det idag. Nemo tyckte antagligen att det var skit kul. Wilma vägrade visst gå mellan varven..... Hon såg något och var tydligen tvungen att sätta sig ner en stund för att titta. Ja, vad säger man....hon är inte dum. Gissar att det var för att hon var tvungen att ha koppel och säkert var hon snask sugen. Ser man lite söt och lite skruttig ut kanske någon tycker synd om en liten parvel som Wilma och då slinker ju alltid något ner i lilla magen. Hittade en fästing på Nemo, på halsen. Dax för Exspot igen då! Vidriga djur (fästingen alltså..). Idag orkar jag inte göra något alls så vi ska endast ta en promenad senare. Lagom tills dess kommer väl allt regn. Måste klippa Nemo också, han ser förskräcklig ut i sin kostym. Wilma är helt ok i pälsen. Men jag ska boka in en tid hos frissan senare i september. Då ser hon lagom ut som en mikrofon igen. Nä nu måste jag göra något annars somnar jag nog. Tjipp!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards